Instagram Reklamları Sponsorlu Gönderi Tanıtımı Tavsiyeleri

Instagram Reklamları Sponsorlu Gönderi Tanıtımı Tavsiyeleri

Instagram reklamları yapabilmek için bir kredi kartınız ve instagram hesabınız olmalı fakat etkili bir instagram reklamı yapabilmek içinse çok daha fazlasına ihtiyacınız var. idemarket yüze yakın markanın instagram sponsorlu reklam kampanyalarını yürüttü. Instagram reklamlarını yaparken en çok önem verdiğimiz nokta ise kullanıcı etkileşimleri oluyor. Binlerce kişiye zorla izletilen içeriklerdense doğru kitleye ulaşmak tüm çalışmalarımızın ana amacı oluyor.

Bir instagram sponsorlu gönderisi hazırlarken;

  • firmanın pazardaki yeri
  • hedeflenen kitlenin özellikleri
  • servis veya ürünün özellikleri
  • satın alma kanallarının özellikleri
  • rekabet analizi

reklama yardımcı bir çok parametrenin analizini gerçekleştiriyor ve bu sayede Instagram reklamları için sponsorlu gönderiler oluşturmaya başlıyoruz. Aksi halde çalışmalarda başarı yakalamakla şans oyunlarında zaman geçirmenin çok fazla farkı kalmıyor.

Instagram Reklamları Sponsorlu Gönderi İstatistikleri

Instagram sponsorlu reklam çalışması yapmak isteyen yöneticilerin tercihleri genelde büyük markalarla çalışan firmaları tercih etmek üzerine oluyor fakat bu yaklaşım her zaman doğru sonuçlara ulaşılmasını sağlamıyor. Zaten bilinen bir markanın yapmakla henüz pazarda duyulmamış markanın tanıtımlarını yapmak işin doğası gereği oldukça farklı.

instagram reklamları sponsorlu gönderi

 

Yukarıdaki görsel yaklaşık 1200 kişinin beğendiği ve 1000 kişinin listesine kaydettiği bir reklam istatistiğini gösteriyor. Kaydetme ve beğeni oranının bu kadar birbirine yakın olması her çalışmada kolayca rastlanan bir istatistik değil. Bu denli yüksek bir korelasyon yakalamak için yapılan çalışmanın; hedef kitle ve tanıtılan ürün/hizmet arasındaki analizinin iyi bir şekilde yapılması gerekir.

Instagram takipçilerini artırmak için sponsorlu gönderi kullanmak çok fazla işe yarayan bir çalışma süreci değildir. Bunun yerine kullanıcılara ilgilerini çekecek içerikler üretirseniz daha fazla takipçi almanız doğal bir hal alacaktır. Satış rakamlarınız da bu takipçilere oranla artmaya başlayacaktır fakat otomatik takipçi artırma yazılımları gibi sistemlerin satışlarınıza hiçbir etkisi olmayacaktır.

Sponsorlu gönderi istatistiklerini iyi bir şekilde değerlendirmeyi başaran ajanslar her zaman daha fazla satışa ulaşmanıza yardım edecektir. idemarket internet reklamları olarak sosyal medya çalışmalarınızda, içerik üretimi ve reklam yönetimi süreçlerinde size yardımcı olabiliriz.

 

Instagram reklamı sponsorlu tanıtımı yaparken aylık bir bütçe belirlemeniz ve marka bilinirliğinizi istediğiniz noktaya getirene kadar instagram reklamlarına ara vermemeniz gerekir.

 

Yorum Yap
0 Yorum yapan