Çoklu Anahtar Kelime Çalışması İle Google’da Başarı

Çoklu Anahtar Kelime Çalışması İle Google’da Başarı

Arama motorlarında başarılı olmak, günümüzün şartlarında para kazanmak demek. Hangi sektörde olursanız olun, eğer web sitenizde Google’da Başarı sağlayacak çalışmalar yaparsanız, etkilerini bugün olmazsa yarın görebilmeniz mümkün olacaktır. Bu nedendendir ki arama motorlarında başarı için sabır önemli bir husustur. Bugün yaptığınız çalışmalar, yarın size para kazandırmasa da, gelecekte bu emeklerinizin karşılığını alacağınızdan emin olabilirsiniz. Tabi emeklerinizi, arama motorlarına uygun içerikler hazırlamak için harcamalısınız. Zorlu bir süreç olsa da, sonunda kazananın siz olduğunu göreceksiniz. Çoklu anahtar kelime çalışması da bu süreçte sizin en büyük yardımcınız olacak. Peki nasıl yapılır bu çalışma, yazımızda anlatmaya çalışacağız.

Öncelikle Google’ı asla ama asla kandırmaya çalışmayın. Unutmayın; google’da çalışan binlerce kişi sizin ne yapacağınızı bildiği için gerekli önlemleri alıyor. Bu durumda ise, siteniz yarardan çok zarar göremeye başlayabilir.

Anahtar Kelime Nedir?

Öncelikle anahtar kelime veya kelimelerin mantığını anlamanız gerekiyor. Anahtar kelime, sektörünüzle alakalı, en çok kullanılan ve arama motorlarında en hit olan anahtar kelimelerdir. Bu kelime veya kelime dizgileri ile müşterileriniz size ulaşmaya çalışır. Daha doğrusu, müşteriniz olacak kişilere, siz bu anahtar kelimeler üzerinden ulaşırsınız. Bu yüzden, anahtar kelime seçimlerinin çok iyi yapılması gerekmektedir.

Çoklu Anahtar Kelime Çalışması İle Google’da Başarı

İmkansıza Gerektiğinden Fazla Efor Sar Etmeyin!

Tekstil alanında faaliyet gösteren bir firmanız olabilir. “Tekstil” anahtar kelimesinde arama motorları üst sıralarında görünmek istiyor olabilirsiniz. Bu belki mümkün olabilir. Başarılı seo çalışmaları, içerik girdileri ve kaliteli işlerle bu mümkün olsa da oldukça zor bir ihtimaldir. Çünkü bu kelimenin ilk sayfada göstereceği firma sayısı ancak 10 firmadır. Geniş düşündüğünüzde, sektörünüzde sizinle birlikte bu kelimede ilk sayfada çıkmak isteyen binlerce firma olduğunu görebilirsiniz. Bu yüzden, Google’da Başarı için, ihtimali zor olan anahtar kelimelere zamanınızı harcamayın.

Çoklu Anahtar Kelime

Bunun yerine, tekstil kelimesini içeren diğer tüm kelime varyasyonları üzerinden bir çalışmaya gidin. Sadece tekstil kelimesi ve varyasyonları ile de kalmayın, ürünlerinizin de çeşitli varyasyonlarını üretmeye çalışın. Bu üretimler sonucu elde ettiğiniz farklı anahtar kelimelerde çalışma yaparak, aslında hiç çalışılmamış alanlarda başarılı olmanız mümkün olacaktır.

Bir kelimenin onlarca varyasyonu üretilebildiği gibi, üretilen bu varyasyonlarında kendi aralarında onlarca varyasyonları üretilebilir. Seo çalışması esnasında bu detayı atlamayın. Sektörünüzle alakalı olabilecek tüm kelimeleri öncelikle not edin. Sonrasında bu kelimelerden farklı varyasyonlar üretin.

Bu çalışmanızda, Google Anahtar Kelime Planlama işinizi görecektir. Bu panelle sektörünüzle alakalı kelimelerin hangi kelimeler ile bağlantılı olduğunu görebilirsiniz. Bu sayede, tek anahtar kelimeye takılmadan, web site performansınızı çoklu anahtar kelime çalışması ile artırabilirsiniz.

İçeriklerinizde Anahtar Kelime Varyasyonları Kullanın

Google arama motoru algoritmaları, yapılan son güncellemeler ile artık web sitelerindeki içeriklerin anlamlarını da incelemekte. Bert güncellemesi ile getirilen bu özellikle, Google artık içeriklerinizdeki anlam kalitesini de okumakta. Yani, bir içerik hazırlıyorsunuz ve arama motorlarında web site performansınızı artırma amaçlı aynı anahtar kelimelerden defalarca kullanıyorsunuz. Sonuç olarak içeriğin anlamı bozuluyor. Google botlarını sitenize çekme ve başarılı olma hayaliyle yaptığınız tüm bu işlemlerden artık Google haberdar.

Web site içeriklerinizde, tavsiyemiz, anlamsız cümleler yerine, anlamlı ve anahtar kelimenizin çeşitli varyasyonlarını kullanarak içerik üretmenizdir. Bu sayede hem sandbox’a düşüp Google’da ceza almayacaksınız, hem çoklu anahtar kelime çalışması yapmış olacaksınız, hem de okuyucularınıza gerçek içerikler sunmuş olacaksınız.

Seo çalışması, arama motorlarının algoritma değişiklikleri ile artık rotası değiştirilmek zorunda olan bir çalışmadır. Seo çalışması dendiğinde, seo yapacak kişilerin aklına, içerikler içerisinde onlarca defa anahtar kelime geçirmek ve botları siteye getirmek gibi yanlış uygulamalar gelmektedir. Tüm bu yanlış uygulamalar, arama motorlarının yeni güncellemeleri ile çöp oldu.

Bir web sitesinin içinde aynı kelimelerin geçmesinin, artık arama motorlarında bir değerinden çok eksisi olmaktadır. Yani içerik bakımından, tek anahtar kelime ile başarıyı yakalamış ama kalitesiz içerikle dolu web siteleri, kısa süre sonra hezimete uğrayacaklar.

Gerçek İçerikler Zaten Seo Uyumludur!

Arama motorları, kullanıcılarına en kaliteli sonuçları vermek için yapılandırılan gelişmiş sistemlerdir. Bir kullanıcı arama yaptığında, gelen sonuçların en kaliteli sonuçlar arasından seçilmesi için bu sistemler, her türlü aldatmaya karşı donanımlı hale getirilmektedir. Bu gelişmiş algoritmaları kandırmak yerine, kaliteli içeriklerle web sitenizi başarılı bir hale getirebilirsiniz. Kaliteli ve sektör ile alakalı gerçek bilgiler ile doldurulmuş bir web sitesi, istenilen her anahtar kelime de başarıya ulaşacaktır.

Başlıklardan oluşan, yazı ile alakalı görseller sunan, gerekli yönlendirmelere sahip ve seo kurallarına uyulmuş içeriklerin üretildiği web siteler bugün kendi sektörlerinde zirveye oynamaktadırlar.

Arama motorlarında başarının esas temeli, arama motoru botlarına değil, kullanıcılarınıza içerikler hazırlamaktır…

Yorum Yap
0 Yorum yapan